czwartek, 19 stycznia 2012

Stosik 2

Bardzo, bardzo, bardzo lubię kupować książki. Chyba nawet za bardzo i powoli zastanawiam się nad przystopowaniem, bo i miejsca na nie, jak i pieniędzy zaczyna brakować. Ale w życiu trzeba się trochę rozpieszczać:) 

No to chwalę się nowymi książkami. Wszystkie są z wyprzedaży, były naprawdę tanie (sama sobie tak tłumaczę).




Od góry:
- "Ogród wiecznej wiosny" Cristina Lopez Barrio
- "Wiedza z sieci" Karl Kruszelnicki
- "Ciekawostki z dworów królewskich" Alexander von Schonburg
- "Miłość za kilka włosów" Mohammed Mrabet
- "Rozkosze Emmy" Claudia Schreiber
- "Labirynt śmierci" Ariana Franklin
- "Lekarz diabła" Philip Ball
- "Droga do prawdy. Autobiografia" Lech Wałęsa

Było jeszcze "Porwanie" Joanny Chmielewskiej, ale przygarnęła je moja mama.

10 komentarzy:

  1. Strasznie jestem ciekawa tej książki " Lekarz diabła". Czekam z niecierpliwością na recenzję :)
    Też mam słabość do kupowania książek, ostatnio zamówiłam trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. :) Rozpieszczać od czasu do czasu zawsze trzeba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. "były naprawdę tanie" hehe oj skąd ja znam to wytłumaczenie :) piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale one naprawdę były:D najdroższe kosztowały 10 zł,a najtańsze 3, miałabym wyrzuty sumienia, gdybym ich nie wzięła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie możesz mnie zapraszać na kawę bo bym Ci coś podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytałabym Ogród wiecznej nocy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik. Najbardziej interesuje nie "Ogród wiecznej wiosny".
    Widzę, że mamy ten sam problem- nałogowe kupowanie książek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby Weltbild? :D Pytam, bo sama tam nałogowo kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, głównie Weltbild :) na bardzo ładne ceny trafiłam :)

      Usuń