środa, 4 stycznia 2012

Stosik :)

Od kiedy pamiętam w domu moich rodziców było mnóstwo książek. Moja mama zawsze dużo czytała i dużo kupowała. Obecnie jest z tego całkiem niezła biblioteczka. Pewnie przez to moim skrytym marzeniem jest posiadanie podobnej. Mam w głowie nawet obraz, jak ma wyglądać. Moja siostra ma podobnie – buduje teraz z mężem dom, gdzie jeden pokój już zaplanowała na czytelnię. 
Co ciekawe, ani moi bracia, ani tata nie przepadają za książkami. Czyżby dziedziczyło się to tylko w linii żeńskiej? Jeżeli tak, to chcę córkę.

Mój zbiór książek powoli, acz sukcesywnie się powiększa:) Ostatnio o:


Od góry:
A. Christie - "Słonie mają dobrą pamięć"
A. Christie - "Przyjdź i zgiń"
A. Christie - "Zatrute pióro"
A. Christie - "Śmiertelna klątwa"
A. Christie - "4.50 z Paddington"
A. Christie - "Tajemnica Wawrzynów"
G. Masterton - "Demony Normandii"
M. Saramonowicz - "Sanatorium"

Uwielbiam kupować książki na allegro i tanich książkach, za ułamek ich pierwotnej ceny :)

7 komentarzy:

  1. Christie uwielbiam :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujący stos, większości tytułów nie znam, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile książek A.Christie! ja czytałam jej jedna i niezbyt mi się podobała, ale sięgnę po inne. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury, bo jest w czym się zaczytywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądała :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dużo Agathy :) Już wiem, że będę często odwiedzać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Christie, którą uwielbiam i Mastertona z którym mam zamiar się zapoznać w najbliższym czasie, bo jeszcze nic tego autora nie czytałam. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń