piątek, 3 lutego 2012

"Harry Potter i więzień Azkabanu" J. K. Rowling


















Seria o Harrym Potterze to jedne z moich ulubionych książek. Uwielbiam wszystkie 7. To kawałek mojego dzieciństwa i dorastania. Pamiętam jak pierwszy tom czytałam z wypiekami na twarzy do późnej nocy, żeby tylko dowiedzieć się, co się stanie dalej. A potem mijał rok za rokiem i kolejne tomy. 
Siódemkę przeczytałam dopiero w zeszłe wakacje. Po skończeniu poczułam taką dziwną pustkę, bo jak to, to już tyle? Koniec?
Wiem, że dużo osób najbardziej lubi 3 tom, czyli właśnie Więźnia  Azkabanu. To w nim pojawiają się Lupin i Syriusz, a z nimi informacje o młodych latach ojca Harry’ego. I Snape’a . Też bardzo lubię tą część, ale bije się ona o pierwsze miejsce z „Księciem Półkrwi”.  Też za Snejpusia ;)
Wczoraj stałam przed regałem z książkami i zastanawiałam się, co by tu przeczytać. To całkiem jak z odwiecznym dylematem pt. i  w co ja mam się ubrać? I tak jak zazwyczaj wybieram ubrania, w których wiem, że dobrze się czuję i wyglądam, tak tutaj wybrałam książkę, która na pewno zapewni mi dobrze spędzony czas.  Minęło już pewnie ponad 10 lat od kiedy, czytałam pierwszy raz „Więźnia  Azkabanu” i wiecie co? Wciąż czytam z wypiekami na twarzy :)

7 komentarzy:

  1. Posiadam całość i czytałam kilkakrotnie. Wbrew wielu lekceważącym opiniom uważam, że cykl jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uwierzysz, ale nie czytałam HP :O Nadrobię to w wakacje (mam nadzieję) :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam 3 pierwsze tomy ;)
      Może kiedyś przebrnę przez całą serię.

      Usuń
    2. O, jak ja wam zazdroszczę, że macie to jeszcze przed sobą! Czytajcie, czytajcie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam serię o Harrym! Ja także zazdroszczę, tym, którzy historię o czarodzieju mają jeszcze przed sobą !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ohohohooo... nawet nie pamiętam kiedy to czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń