wtorek, 21 lutego 2012

Stosik 3

W końcu przyszedł wyczekany przeze mnie listonosz :)
Stosik maleńki, ale za to z moją ukochaną Christie. Po prostu uwielbiam jej książki. Mam niecny plan skompletowania wszystkich jej książek, ale to potrwa jeszcze dużo czasu. Powoli, ale do celu :)


Christie x3:
- "Pierwsze, drugie... zapnij mi obuwie"
- "Tajemnica rezydencji Chimneys"
- "N czy M?"
Kupione na allegro za oszałamiającą kwotę 10 zł. :)
"Song umarłych" - Jonathan Maberry - dostałam w prezencie, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce

7 komentarzy:

  1. Nic tak nie cieszy jak okazyjna cena. Bardzo fajny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Pierwsze drugie...zapnij mi obuwie " - właśnie kończę czytać :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatha Christie jedyna taka autorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam żadnej książki Christie, z chęcią poznam Twoje wrażenia po lekturze :) Nie ma to jak okazyjna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okazja nieprzeciętna wręcz - allegro dobra rzecz ;) Co do Christie, to czytam właśnie "Noc i ciemność" i jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką, także zobaczymy co z niego wyniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest Christie - jest zabawa.:), świetny wybór, też uwielbiam jej książki, a w szczególności postać Herculesa Poirota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jonathan Maberry <3 Koniecznie musisz przeczytać, facet ma talent :D
    Piękny stosik i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń