poniedziałek, 19 marca 2012

Stosik 4

Stosiki książkowe to jedna z tych rzeczy, które niecne koty lubią najbardziej (inne to m.in. frytki i serniki).
Od kilku dni mam koszmarne bóle głowy promieniujące od oczu - słońce zaczęło mocniej świecić, a ja mam światłowstręt i nawet nie chce mi się patrzeć na monitor. Tak więc będzie krótko ;)


Idąc od góry:
"Magiczny ogród" - Sarah Addison Allen
Agata Christie x 2 - "Noc w bibliotece"(tytuł, który pobudza moją wyobraźnię :D) i "Dwanaście prac Herkulesa"
"Znak elfów" tomy 1-3 - Sigbjorn Mostue. Kupiłam skuszona bardzo niską ceną, ale chyba trafią do Mamy
"Amok" - David Moody
"Drugie życie Marianne Shearer" - Frances Fyfield

5 komentarzy:

  1. "Magiczny ogród" bardzo polecam. Sama poluję w bibliotece na "Królową czekolady" tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki. Brałam ja w ciemno, jeszcze żadnej opinii o niej nie szukałam :)

      Usuń
  2. Fajny stosik, życzę miłego czytania : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie książki Agathy czytałam i niewątpliwie są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń