poniedziałek, 5 marca 2012

Walka z zapasami

Zrobiłam mały porządek na półkach z książkami i wybrałam te, które już jakiś czas czekają na przeczytanie. Zapisałam się do wyzwania Z półki, ale idzie mi ono straaasznie powoli. Wymyśliłam sobie, że ułożę te książki w jednym miejscu, żebym je widziała wszystkie razem i żeby mogły mnie straszyć niczym wyrzut sumienia ;)


Ale w sumie to nie jest tak najgorzej, myślałam, że będzie ich więcej, a tu proszę. 
Kilka z nich zaczęłam czytać i odłożyłam na lepsze czasy, reszta czeka cierpliwie na swoją kolej, te z Salsy chyba już 3 lata.
Teraz tylko wystarczy przestać kupować nowych i wypożyczać z biblioteki to szybko się z nimi uporam. Proste, prawda?

10 komentarzy:

  1. Niby proste ale jak ciężko taki plan zrealizować. Wiem coś o tym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny stos, również w widocznym miejscu i nawet postanowienie o by nie kupować książek ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapiałam do wyzwania i na razie jedną książkę przeczytałam :) Moje są po prostu wysunięte z szeregu, ale co zrobić, jak nie mogę się powstrzymać przed pożyczaniem z biblioteki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Walczmy z nałogiem solidarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam? :D Też mówię sobie, że przestanę wypożyczać, przeczytam te co mam i wreszcie się wezmę za swoje książki, a tu proszę. Nadal jak ten gnom wypożyczam, chociaż wiem, że nie powinnam co widać po ostatnim poście. xD

    Ale i tak z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestać kupować i nie wypożyczać nowych, żeby to było takie łatwe, u mnie się niestety nie sprawdza ;)
    Ciekawy stosik udało Ci się zebrać, miłej lektury w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki stos :D Choć u mnie pewnie też by się tyle nieprzeczytanych uzbierało, szczególnie tych starszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos. Miłego czytania! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Trochę Ci się tego uzbierało :) Mogłabyś również umieścić dokładną rozpiskę z tytułami i autorami - pochwal się kochana i daj zaspokoić niektórym niekłamaną ciekawość, co też tak dokładnie ten Twój stos zawiera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu na zdjęciu są tylko takie czekające powyżej 2-3 miesięcy, wszystkie leżakujące u mnie masz tu http://lubimyczytac.pl/polka/558887/lezakujace/lista :)

      Usuń