środa, 25 kwietnia 2012

Stosik 5

Tak sobie pomyślałam, że się pochwalę ;)



No to się chwalę:
A. Christie "Tragedia w trzech aktach"
S. Jio "Marcowe fiołki"
M. Chattam "Otchłań zła"
S. Barry "Tajny dziennik"
T. Tryzna "Panna nikt"

Jeśli chodzi o mój nałóg czytelniczy, to po raz pierwszy od dawna mam potworny zastój. Książki prawie nie ruszam, a jeżeli już to bo to, żeby ja przesunąć i zrobić na moim przyłóżkowym stoliczku miejsce na laptopa (zwanego pieszczotliwie Laptusiem) w celu oglądania seriali. Wpadłam a szał na Supernatural i tak się zastanawiam, jak przeżyłam te dwadzieścia-kilka lat nie widząc jak walczyć z duchami i innymi szkaradami. Cud jakiś chyba. No ale zaczynam tą "Tragedię..." więc myślę, że mi minie. Wszak Christie dobra na wszystko, prawda?

Mam nową pracę i realizuję mój kolejny plan na życie. Niestety nie jest to plan "A", ani też "B", tylko bardziej w granicach "F". Obawiam się, że może mi braknąć alfabetu, ale przecież zawsze można dodać polskie literki, albo w ogóle kontynuować potem grecki, czy jakiś inny ;)

6 komentarzy:

  1. żadnej z książek nie znam więc czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stosik. "Marcowe fiołki' czytałam- całkiem fajna książeczka. O i "Panna nikt" to jedna z moich ulubionych książek w czasach licealnych. Muszę ją sobie koniecznie odświeżyć.;)
    Miłej lektury Ci życze- i żebyś przełamała swój zastój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe recenzje się zapowiadają :0

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy stos, nie znam żadnej z pozycji, dlatego czekać będę na ewentualne ich recenzje
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń