wtorek, 22 maja 2012

Stosik

Jakoś tak wyszło (samo!), że po dostaniu wypłaty moje rączki same (!) wyklikały parę zamówień internetowych i same (a jakże) zrobiły przelewy. Podobnie w Biedronce - ta Marilyn sama wpadła mi do zakupów. Ja jestem niewinna i tego będę się trzymać :D




A po kolei od góry to mam:
- "Idiotka wraca" - H. Bakuła
- "Kochający na marginesie" i "Szuka bycia Elą" J. Nilsson
- "Pejzaż w kolorze sepii" K. Ishiguro
- "Sekretne życie pszczół" - S. Kidd
- "Arsene Lupin kontra Herlock Sholmes" - M. Leblanc
- "Morderstwo w Boże Narodzenie", "I nie było już nikogo" i "Rosemary znaczy pamięć" - A. Chrisie
- "Marilyn. Ostatnie seanse" - M. Schneider
- "Tajemnice Bangkoku" - J. Burdett

Prawda, że śliczne? Będę je tulić, pieścić i nazwę je Dżordż ;)

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę jak zawsze książek Agathy Christie. :D

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak widzę u innych to też zazdroszczę :D

      dziękuję, będzie miłe ;)

      Usuń
  2. I jest Christie, ciekawa jestem jak będzie Ci się czytało "I nie bylo już nikogo", ja słuchałam jako "Dziesięciu murzynków" i byłam zachwycona. te dwie też przede mną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta idzie na pierwszy rzut :D

      Usuń
    2. Ciekawa jestem jaki wierszyk jest w tej wersji, bo ja uwielbiam ten pierwotnych
      "Dziesięć małych Murzyniątek Jadło obiad w Murzyniewie, Wtem się jedno zakrztusiło - I zostało tylko dziewięć.

      Nie ma już rosy, więc mogę iśc spać. może nie zaśpię :P "

      Usuń
    3. Speszyl for ju :D

      Raz dziesięciu żołnierzyków
      Pyszny obiad zajadało,
      Nagle jeden się zakrztusił-
      I dziewięciu pozostało.

      Tych dziewięciu żołnierzyków
      Tak wieczorem balowało,
      Że aż jeden rano zaspał-
      Ośmiu tylko pozostało.

      Ośmiu dziarskich żołnierzyków
      Po Devonie wędrowało,
      Jeden zostać chciał na zawsze...
      No i właśnie tak się stało.

      Siedmiu żołnierzyków zimą
      Do kominka drwa rąbało,
      Jeden zaciął się siekierą-
      Sześciu tylko pozostało.

      Sześciu wkrótce znęcił miodek;
      Gdy go z ula podbierali,
      Pszczoła ukłuła jednego
      I tylko w piątkę zostali.

      Pięciu sprytnych żołnierzyków
      W prawie robić chce karierę;
      jeden już przymierzył togę...
      I zostało tylko czterech.

      Czterech dzielnych żołnierzyków
      Raz po morzu żeglowało;
      Wtem wychynął śledź czerwony,
      Zjadł jednego trzech zostało.

      Trójka miłych żołnierzyków
      Zoo sobie raz zwiedzała;
      Gdy jednego ścisnął niedźwiedź-
      Dwójka tylko pozostała.

      Dwóch się w słonku wygrzewało
      Pod błękitnym czystym niebem,
      Ale słońce tak przypiekło,
      Że został tylko jeden.

      A ten jeden, ten ostatni
      Tak się przejął dolą srogą,
      Że aż z żalu się powiesił,
      I nie było już nikogo

      Usuń
  3. Piękny stos! I ile Christie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lena
    Mnie zaciekawiła książka z serii o A. Lupinie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń