piątek, 24 sierpnia 2012

Moje nowe malenstwa



Mam dziś podły dzień, więc wrzucam ku pokrzepieniu serca. Zapełnianie mojego nowego regału idzie mi całkiem nieźle ;)



K. Reichs - Diabelskie kości
E. Gilbert - Jedz, módl się kochaj
M. Viewegh - Aniołowie dnia powszedniego
A. Walker - Kolor purpury
D. Dixon - Język sekretów
J. Żulczyk - Instytut
A. Gavalda - Ostatni raz
I. Allende - Podmorska wyspa (gruba aż miło)
A. D'Avenia - Biała jak mleko czerwona jak krew
M. de la Cruz - Zapach spalonych kwiatów
A. Christie - Zakończeniem jest śmierć, Niemy świadek i Zło czai się wszędzie
P. R. Jas - Czcij kata swego
Ch. Harris - Czysta jak łza
S. Kinsella - Miłość w stylu retro
S. Waters - Muskając aksamit, Niebanalna więź i Ktoś we mnie (po Złodziejce zachciałam jeszcze coś tej autorki, a traf chciał, że trafiłam na promocję ;) )

I mój mały plan na dzisiejszy wieczór, a może nawet i noc. Jeszcze nie zdecydowałam, czy będę dzisiaj spać.



10 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik. Mam w planie zakupić sobie właśnie "Diabelskie kości", bo na podstawie tej serii jest nakręcony mój ulbiony serial "Kości". :D
    Jestem ciekawa także "Zapachu spalonych kwiatów", "Podmorskiej wyspy" i "Białej jak mleko...", tak więc czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten serial, ale początkowe sezony. Ostatniego widziałam może 2 odcinki i mnie wynudził, więc dałam sobie spokój :)

      Usuń
  2. no i wez Jej nie zazdrosc :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny ten stos i bardzo treściwy :). "Biała jak mleko, czerwona jak krew" również ostatnio zagościło na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo. Na pewno będzie ;)

      Usuń
  5. "Instytut" czytałam i zdecydowanie polecam!! ;-)
    Jeśli chodzi o stosik to zazdroszczę "Miłości w stylu retro", "Czystej jak łza", "Ostatniego razu", "Zapachu spalonych kwiatów" oraz ""Białej jak mleko, czerwonej jak krew". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już przeczytałam i też będę polecać :)

      Usuń