piątek, 12 października 2012

Na dobry humor




Powyższe jest wynikiem pracowania w sąsiedztwie dwóch księgarni i dwóch antykwariatów ( i jeszcze frytkarni - nie wiem co mnie cieszy bardziej ;)), dostępu do konta internetowego oraz, co chyba najbardziej istotne, faktu, że uwielbiam robić zakupy. Nic mi tak nie poprawia nastroju jak jakiś zakup, może być nawet drobny, ważne, że endorfiny działają.

Książki, a właściwie to książeczki Wojciechowskiej są już przeczytane, zabrałam się za nie w dzień zakupu, co naprawdę rzadko się zdarza. Czekają teraz, żebym coś o nich naskrobała, bo wybrałam je do październikowej trójki e-pik.
Zakupiłam jeszcze "Samotny dom" Christie, ale gdzieś się zapodział. Jego już też czytałam kilka lat temu, ale kupiłam bo wciąż mam zamiar skompletować wszystkie tytuły Christie, póki co mam jakąś 1/3 całości. Powoli ale do przodu.

Październik to miesiąc w którym dużo czytam, nie spodziewałam się tego, bo ostatnio zabiegana strasznie jestem. Pewnie to jesienna aura robi swoje ;)

16 komentarzy:

  1. "Światła pochylenie" i "Lustrzane odbicie" chciałabym mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam poprzednią książkę autorki "Lustrzanego" i też jestem ciekawa jak ta jej wyszła :)

      Usuń
  2. Ale zaszalałaś ;)
    Czytałam jedynie "Cukiernię pod Amorem". Rewelacyjna saga! Wsiąkniesz w jej świat, zaręczam :) I śliczna, twarda oprawa...
    Za Christie mam się zabrać, ale trochę się obawiam. Kryminały to nie moja bajka. Czytałam jedną powieść Christie, a raczej próbowałam przeczytać... Nie dałam rady przez nią przebrnąć. Ale prawdopodobnie była to jedna ze słabszych jej powieści.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na to, że wsiąknę i wtedy dokupię pozostałe tomy. Ale moją mam w miękkiej oprawie, tylko wygląda na grubą na zdjęciu ;)

      A cóż to za tytuł Christie był? Zdradzisz? :)

      Usuń
    2. Haha, rzeczywiście. Byłam przekonana, że to twarda oprawa :)

      Oczywiście, że zdradzę: "Tajemnica Sittaford". Czytałaś może?

      Usuń
    3. Nie czytałam, ale ostatnio już prawie kupiłam, z opisu wydawała się ciekawa...

      Usuń
  3. Oooo widzę, że korzystałaś z promocji Weltbild :)
    To tak jak ja :) ... i to już dwa razy w tym miesiącu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy "Cukiernię pod amorem" kupiłaś w Weltbidzie?
    Właśnie widzę, że wszystkie trzy tytuły są po 14,90 i zastanawiam się czy to jakieś wydania kieszonkowe, czy jak?! Ile zapłaciłaś za swoją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kieszonkowce są, ja swoje mam z allegro. Kupiłam w okazyjnej cenie 19 zł:D

      Usuń
  5. Teraz na pewno będziesz miała co czytać. :) Chętnie podebrałabym "Historię miłości", "Lustrzane odbicie", "Nikt nie widział, nikt nie słyszał...", "Niebezpieczne związki", a także "Księżniczkę z lodu" i "Cukiernię pod Amorem".

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! Zazdroszczę : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Czytałam Za blisko domu - bardzo dobry tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Lustrzane odbicie" też do mnie niedługo trafi. :) Świetny stos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Porównamy kiedyś wrażenia :)

      Usuń