poniedziałek, 19 listopada 2012

TOP 10 - Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie






 Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji -  wypatruj nowych tematów.
Dziś przyszła pora na...Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie!


 Skromnie uważam, że w tym roku byłam baaardzo grzeczna, tak więc Mikołaju - ołówek w dłoń i notuj!












5 komentarzy:

  1. "Damę w opałach" i książki o twórczości Christie tez bym umieściła na swojej liście. Złapałam bacykla. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Ostrzegałam, że Christie uzależnia, witaj wśród nałogowców :D

      Usuń
  2. Skusiłabym się na "Lewą stronę życia", "Damę w opałach" i "Dom sióstr". Nie obraziłabym się, gdyby Mikołaj sprawił mi taki prezent... A i Tobie życzę, aby Mikołaj był życzliwy i obdarował Cię tym, co sobie zażyczysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że będzie szczodry w tym roku ;)

      Usuń
  3. O, Dom sióstr i Lewą stronę życia też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń