środa, 26 grudnia 2012

Ostatni






Troszkę świątecznie, troszkę przedświątecznie.  Ostatnie nabytki książkowe w tym roku, co prawda złożyłam przed chwilą zamówienie na Weltbildzie (promocje:D), ale dojdzie pewnie po nowym roku, więc tak jakby się nie liczy ;)

- Kodeks Bracholi i Playbook - to kupiłam jeszcze w zeszłym tygodniu i przeczytałam od razu. Bardzo ładne wydanie i spora dawka humoru, a dla fanów serialu pozycja chyba obowiązkowa ;)
- Siedem pożarów mademoiselle - Esther Vilar - kupiona w taniej książce
- Szkoła gotowania Pod Amorem - Melissa Senate
- W kanałach Lwowa - Robert Marshall - tej jestem bardzo ciekawa
- 13, rue Therese - Elena Mauli Shapiro - przyznaję się bez bicia, że kupiłam bo spodobała mi się okładka, ale musi poczekać trochę w kolejce na swój czas
- Dworek pod Lipami - Anna J. Szepielak
- Karuzela uczuć - Jodi Picoult
- Oskar, kot który przeczuwa śmierć - David Dosa

5 komentarzy:

  1. Ale piękne masz nabytki."Karuzela uczuć" - świetna, "Dworek pod Lipami" takoż. Te czytałam i za nie ręczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak za nie ręczysz to chyba awansują w kolejce ;)

      Usuń