środa, 16 stycznia 2013

Pierwszy

Nowy rok przywitał mnie ogromnym zastojem czytelniczym, od jakiegoś tygodnia męczę jedną książkę - "Uliczkę aniołów", która nawet mnie ciekawi, tym bardziej męczące jest to, że po prostu nie chce mi się czytać.  Ogólnie jestem w fazie "niechcemisięnic". Mam nadzieję, że to nie długo minie, no bo ileż można? ;)
Jednak, jak przystało na osobą uwielbiającą wydawać pieniądze, zakupy wyszły mi idealnie :D Zdjęcie tragiczne, ale zrobiłam tylko jedno, więc musi wystarczyć. Zwłaszcza, że straciłam akumulatorki do aparaty - w trakcie ładowania jeden mi eksplodował,  a nowe cholerstwa były.


Większość w wyprzedaży na Weltbild, zrobiłam w sumie dwa zamówienia, a miało być tylko jedno. Ale w sumie między jednym a dwoma nie ma dużej różnicy, więc nic nie szkodzi ;) Dickens i Poe z antykwariatu za szaloną kwotę 2 złotych całość, więc żal było nie brać :)

8 komentarzy:

  1. Niektóre czytałam, niektóre bardzo bym chciała. Piękne zamówienia i życze , czy więcej takich okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ciekawe nabytki ze Świata Książki - mnie też te promocje weltbildowe kuszą :) No i również kocham taniutkie książki z antykwariatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Weltbild kusi niesamowicie! Sama złożyłam już dwa zamówienia, ale ciągle mi mało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetna lektura:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę wybrać się do antykwariatu. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie zdarzyło mi się korzystać z usług takowego ;) a widzę, że prawdziwe perełki można tam znaleźć. Przyjemnej lektury życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. No no :D pokaźnie! miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek... życzę miłego czytania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Morton bym Ci skradła!! No i Reichs :(

    OdpowiedzUsuń