środa, 14 maja 2014

Stosik :)


Kiedy się przeprowadzałam myślałam, że to może być dobra okazja do zmienienia w moim księgozbiorze proporcji książek nieprzeczytanych i przeczytanych. Zamysł był taki, że skoro nie mogę wziąć wszystkich książek, które bym chciała, to będę czytać nieprzeczytane, a dopiero jak te mi się skończą to kupię/rodzina mi dośle kolejne. Jak widać nie wyszło. 
I mogłabym się tu usprawiedliwiać, że były taniutkie, bo  te na powyższym zdjęciu kosztowały łącznie 3 funty, że to na szczytne cele, bo kupione w sklepie zbierającym fundusze na badania nad rakiem i mogłabym pewnie jeszcze wymyślić dziesięć innych powodów, ale spójrzmy prawdzie w oczy - to nałóg ;)

Tak więc od góry mam:
"Journey to the River Sea" - Eva Ibbotson 
"Fly Away Home" - Jennifer Weiner
"Don't let me go" - Susan Lewis
"The Sweetest Thing" - Cathy Woodman
"Twelve Days of Christmas" - Trisha Ashley
"The Decision" - Penny Vincenzi





I dalszy ciąg:
"The Lost Daughter" - Diane Chamberlain - tylna okładka głosi, że to must read dla fanów J. Picoult, jestem bardzo ciekawa tej pozycji
"Love and Death. The murder of Kurt Cobain" - Ian Halperin, Max Wallace
"Britain etc." - Mark Easton
"The Mummyfesto" - Linda Green

3 komentarze:

  1. In inglisz o mamo!! Ale i tak :P wymówek szukacie nałogowcu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A no, o takie in inglisz mi tu łatwiej, te po polsku mama ma mi stopniowo dosyłać. Wymówek szukam, ale one już nawet mnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń